تعداد بازدید: 2208

توصیه به دیگران 1

جمعه 25 شهريور 1384-0:0

پ مثل" پارسيان مهر"

معاون آگاهي استان مازندران به شهروندان اين استان هشدار داد فريب شرکت هايي مانند پارسيان مهر را نخورند.


سرهنگ" حسين آزرده" معاون آگاهي فرماندهي انتظامي استان مازندران گفت: پليس در پي گيري گزارش هاي مردمي مطلع شد که عده اي افراد سودجو با استفاده از نام بانک پارسيان شرکتي با نام" پارسيان مهر" تاسيس و ايادي آنان در تبليغات  و جذب مشتري در شهرستانها اقدام مي نمايند.

آنها مدعي بودند که شرکت مذکور زير مجموعه بانک پارسيان مي باشد و با اين شگرد و با وعده و وعيدهاي کذايي وجوه مردم را اخذ مي نمايند. پليس تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز و پس از صحت و سقم موضوع با چند تن از اعضاي جذب شده مصاحبه اي را به عمل آورده و آنان چگونگي اعتماد به شرکت مذکر را وابستگي آن به بانک پارسيان اعلام، و اعتبار آن را نظارت بانک مذکور عنوان نموده اند. 

سرهنگ آزرده اظهار داشت: طي شرحي نحوه فعاليت و ميزان وابستگي شرکت مذکور از بانک پارسيان استعلام گرديد که بانک مذکور اعلام نمود که شرکت پارسيان مهر و شرکتهايي تحت اين نام فعاليت مي کنند و عملکرد آنها هيچ گونه ارتباط و پيوستگي با بانک پارسيان ندارد و اين بانک براي ارايه هر گونه خدمات بانکي در هر زمينه فاقد نماينده حقيقي و حقوقي مي باشد.

معاون آگاهي فرماندهي انتظامي استان مازندران در پايان به مردم هشدار داد فعاليت اين شرکت ها هم چون گلدکوئيست ممنوع و غيرقانوني بوده و مردم بايد هوشيار باشند و سرمايه خود را به دست افراد سودجو وکلاهبردار ندهند.(police)



    ©2013 APG.ir